torsdag 26 november 2009

En ovanlig vardagslycka...!

Idag hände det något ovanligt!!!
Jag köpte kläder!!!!!!!
Ja, jag har ju kläder från förr, och är hel och ren...men det där med att köpa nya kläder händer inte så ofta i mitt liv - har liksom prioriterat bort det, och mycket annat, för att ha råd med alla tokiga inrednings-il man får...

Men så drabbades jag plötsligt av ett rungande behov efter klänningar i 60-talsstuk häromdagen!!!! Letade efter en lysande "Kelly"-grön klänning med fickor på och skärp, men har inte lyckats finna någon sådan - någon som vet var man finner en sådan????!!!!!

...men den här lilla godbiten blev med mig hem från Indiska idag...

..passar bra både till jul och närsomhelst tycker jag!!!! Köpte faktiskt en till klänning på Indiska
- men den har jag inte orkat ta kort på ikväll...också jättemysig - rutig i grönt och vitt - lite skur-tants-känsla, hihi...
Så ÄNTLIGEN har jag lite mer att välja på i garderoben!!!!!!!
Till och med mannen i huset kommenterade hur fina klänningarna var... :)
Klart det är trist att se ut som en skurtant som ser likadan ut varje dag, hehe...nu är det lite VARIATION på henne också...

Mañana mañana, Lycke

10 kommentarer:

Maria sa...

Snygg!! Har också tittat på deras rutiga klänningar - de är SÅ fina....

Elaine Prunty sa...

fina klänningarna

Lycke sa...

jaboopee: Tack goa du!!! Amazing how good you are at Swedish now!!!!

Love Lycke

Lycke sa...

Maria: jaaa, visst är de!!! Skulle gärna ha miljoners av dessa!!!

Kram Lycke

Susanne sa...

haloj jaaaa vad fin! passar dig perfekt! Konstigt att man prioriterar bort sig själv!

Re-dizain sa...

Oj vilken fin...så odd fast inte Molly! ja gillar den!

Re-dizain sa...

Jag förstår inte varför mina kommentarer på dina 2 nästsista inlägg inte syns?! Bojkottar du mig eller?
Jag tycket att draperit var helt underbart, så vill jag också ha det!! Och stolens färg är så läcker så jag dör!
Hör av dig...Kram från förvirrad kompis:)

Sanna sa...

Supersöt klänning gumman! Åhh va jag längtar tills min viktoperation är gjord och jag kan börja köpa snygga kläder.. =) Kommer bli många fina klänningar på erikshjälpen som jag köper då.. ;)
Hoppas du får en toppen helg med mycket mys och håll tummarna att jag säljer bra på söndag =)
Kraaaaamar i massor
Sanna

Randiga Tråden sa...

Jättefin klänning.

Maria sa...

Hej Lycke!
Den där klänningen har jag minsann varit och petat på. Har en lika, men i lila färg. Gillar modellen! Och den här färgen är ju ännu snyggare än den lila som jag köpte i höstas.

Vi kan väl höras i veckan och bestämma en Luleådag veckan därpå.
Det hoppas jag att jag ska få till!