torsdag 24 december 2009

Fin Jul...

Allting färdigt! Alldeles snart åker vi till mamma min, i den lilla byn ute vid havet...där vi alltid firar jul...
Dotra har gjort de flesta julklapparna... underbara flicka..hon har hållit på flera dagar och pysslat nere i källaren, jag fick smygkika när det inte var något som var till mig...



..nu är klapparna i säcken, vi är snart redo att åka. Mannen duschar i källaren och jag fotar granarna i barnens rum. De har varsin liten - stoppad i petflaska med grus i och runtom...och stadig kruka till...

...väntar.....
...nu åker vi...en sista bild på den vackra snötäckta granen på vår gård...

Önskar Er alla en riktigt underbar och fridfull Jul!

~Lycke

5 kommentarer:

Kaspara sa...

Kjære Lycke!
Ønsker deg og familien din en koselig, stemningsfull jul der nord i Sverige!
Herlige julebilder fra deg!
Klem fra kaspara

Call design sa...

God Jul!

erry sa...

Vilka mysiga julbilder, underbart fina färgglada klappar! :)

Hoppas att ni haft en fin julafton. Många julkramar från mig!

PS. Tyvärr blev min lampfot demolerad av tullen vid hemfärden, vilket gjorde mig ledsen... men jag hoppas kunna få den lagad.

Anonym sa...

God Jul på er där uppe i norr.

SusanLotus sa...

Så härliga julbilder! Massor av klappar och glada färger! Gillade speciellt den fina granen utanför huset!