måndag 18 oktober 2010







Dagar utan ork. För många dörrkarmar i vägen......och jag är inte säker för vind, minsta lilla pust och jag faller.
En lapp i pannan (fragile) men det är ingen som ser den, för jag är osynlig...åtminstone ganska suddig...
- en liten vän som kommer med filmer att njuta ...drömma sig bort, gråta ett hav.... tack snälla P
Sockarna i höstolen som är för djupt ner!
Jag går och lägger mig i soffan igen
tittar på solkatter på väggen
...det verkligaste som finns just idag

~Lycke

8 kommentarer:

Helena sa...

Å.... Det lät moll! Men du gör rätt i som lägger dig och tittar på solkatter...
Kram

Sanna sa...

Känner igen mig..har sovit fram till halv 12 idag för att orka åka med syster med barn till buspalats och shopping..
Hoppas du piggnar på snart gumman!

Kraaaaam
Sanna

PippisRainbow sa...

Åh jösses så vackert du skriver.
Fast det låter tungt.
Och en stor, stor kram till dig!

PippisRainbow sa...

Åh jösses så vackert du skriver.
Även om det är tungt.
En STOR kram till dig.

/Morgana

Inredningsmamma sa...

vackra ord! den bilden med skuggan av blomman gillar jag skarpt! Och den med höstolen!!
Det lät ändå som en dag med mys, med filmer och allt! det är ju en tid att slappa och mysa:) samma är det här..tungt ibland.. fast utan en mage
:))

Jenny Bergvall sa...

Imorgon är en annan dag. Det mottot lever jag för idag. KRAM J

Ninas Drops sa...

Neimen du.....er du gravid????
WOW---nå ble jeg sååå glad...oh happy day...Skal hilse fra Hr Drops også...(han: hils til henne da=)) hihi...
Men, så poetisk flott du skriver her..Du å du. så snill fru P er ...
Oki, happy happy my dear...
Stor stor klem
Nina

En støvel og en sko sa...

Tenker på deg.
Klem