onsdag 24 april 2013

tisdag ..







 ...

Lycke

8 kommentarer:

sarapirat sa...

varm kram!

Heather sa...

so beautiful~ Hope spring is coming to you!~

till-vidas-ara sa...

sarapirat: kramar tillbaka. här kom solen idag. jag är glad ***

~Lycke

till-vidas-ara sa...

Heather: today it was here a while. the snow is melting. crocus is the colors..tulips on their way, but longing for so much much warmer..

wish you a wonderful day..

~Lycke

Metronyx sa...

Snön är nästan helt borta här i det hörn av dalarna är jag lever. Vi har dock haft så många soldagar senaste veckorna att när det blev grått igen insåg jag att jag inte ens hade märkt ljuset förrens det var borta.Jag som inte är någon värmedyrkare har med ens insett att jag saknar att gå ute i sommarnatten.

Persilja sa...

Hej svejs! Jag har flyttat (bloggen) och kommer säkert att behöva lite hjälp av dig när det kommer till olika utseendefrågor. Visst kan du visa mig sen? ;) Kramkram

till-vidas-ara sa...

Metronyx: du skriver så vackert alltid. så jag kan känna det väldigt nära. vill också gå i sommarnatten. vill värmen..

kramar Lycke

till-vidas-ara sa...

Persilja: jag vill visa dig allt jag kan självklart kära du! tyvärr har jag inte fixat min header själv och vet inte hur man gör, men allt jag kan hjälpa dig med ska jag min fina vän. nu så trött. måste kika in till dig imorgon..

kramar Lycke